• 0

Pogoji poslovanja in postopek nakupa

  • Domov
  • Pogoji poslovanja in postopek nakupa

Dobrodošli v E-Fish Market Koper

Pozdravljeni v spletni trgovini FMK.si Tukaj boste našli le del ponudbe iz naše trgovine v Kopru. Izdelke dodajamo sproti zato vas vabimo, da stran obiščete ponovno.

Blago naročeno v spletni trgovini pošljemo najkasneje naslendnji delovni dan po naročilu. Blago vam bomo dostavili na dom po pošti (PTT), Poštnina in stroški pakiranja znašajo: 6 €, pri naročilu v vrednosti do 50 €. Pri naročilu nad 50 € je dostava BREZPLAČNA!. (Razen pri artiklih, kjer je to posebej označeno) Blago bo dobavljeno v največ petih(5) delovnih dneh oziroma v primeru, ko blaga ni na zalogi, takoj ko bo spet na zalogi.

Blago lahko plačate po povzetju (stroški poštne nakaznice NISO všteti) ali po predračunu na naš TRR. Prosimo preberite pogoje poslovanja spodaj, za podrobnosti.

Za vse informacije smo vam na voljo na vseh naših kontaktnih naslovih.Če česa niste našli, pa vas zanima mi prosim pošljite e-pošto na info@fmk.si ali sporočilo, lahko pa pokličete na tel. 05 627 23 08 med delovnim časom trgovine.

Trgovina Jožko Pegan S.p.

Tel:05 627 23 08

Davčna št.:SI 72288370

Matična št.:3057135000

Vpis: AJPES – izpostava Koper

Davčni zavezanec: DA

Cene v spletni trgovini

Vse cene vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Nekatere slike izdelkov so simbolične.

Dostava in plačilo blaga

Naročeno blago pošljemo najkasneje naslendnji delovni dan po naročilu. Blago vam bomo dostavili na dom po pošti (Pošta Slovenije). Poštnine znaša: 6 € pri naročilu v vrednosti do 50 €. Pri naročilu nad 50 € je dostava BREZPLAČNA!. Blago bo dobavljeno v največ petih(5) delovnih dneh oziroma v primeru, ko blaga ni na zalogi, takoj ko bo spet na zalogi.

Plačilo po predračunu

Po prejetju naročila vam izdelamo predračun katerega lahko plačate na poljuben način (I-net, SKB net, Abanet, Klik…). Po prejetju plačila vam blago pošljemo po pošti.

Plačilo po povzetju- (Pošta Slovenije)

Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Pri gotovinskem plačilu po povzetju, preko Pošte Slovenija, poleg poštnine, plačate tudi odkupnino v vrednosti 1,14 EUR.

Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 0,96 EUR za pakete v vrednosti do 96 EUR, pri paketih z vrednostjo od 96 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR.

Provizijo in odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 50 EUR in je poštnina brezplačna. Proviziji in odkupnini, ki jo plačate Pošti Slovenije se lahko izognete s plačilom po predračunu.

Vračila blaga - pravica do odstopa od nakupa

Kupec ima pravico v 14 dneh prodajalcu pisno sporočiti odstop od nakupa in sicer na elektronski naslov: info@fmk.si ali po pošti na naslov:Fish Market Koper -Trgovina Jožko Pegan s.p., Pristaniška 3, 6000 Koper. Kupec mora nato blago na svoje stroške vrniti prodajalcu v 30 dneh po pisnem sporočilu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Prodajalec vrne celotno kupnino s stroški dostave takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu od nakupa. Kupec mora blago vrniti na naslov: Fish Market Koper Trgovina Jožko Pegan s.p., Pristaniška 3, 6000 Koper. Če kupec vrne blago v 14 dneh od prejema blaga, se to šteje kot odstop od nakupa.

Stvarna napaka

Kupec ima pravico do vračila artikla tudi zaradi ”stvarne napake” Kupec lahko v roku dveh mesecev od dneva, ko je napaka okrita, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot dve leti pri prodajalcu uveljavlja enega izmed naslednjih zahtevkov, ki si ga izbere

  • odpravo napake ali
  • zamenjavo blaga ali
  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • vračilo plačanega zneska./li>

vračilo plačanega zneska?

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
    če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Če napaka ni sporna, najpozneje v roku osmih dni, ugodimo vaši zahtevi Če je napaka sporna, pa vas v istem roku o tem pisno obvestimo.

Hranjenje pogodbe o nakupu

Sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo kupca, kopijo pošljemo na e-naslov oz. na naslov naveden na zahtevku. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@fmk.si

Pravica do zasebnosti

Fish Market Koper – Trgovina Jožko Pegan s.p., se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Spletne trgovine Fish Market Koper – fmk.si , bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije in ne bodo posredovani tretji osebi.

Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov na spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da pride do napak, ali pa se lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo kupec o spremembah obveščen in omogočen mu bo preklic naročila ali zamenjava naročenega izdelka.Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo po elektronski pošti info@fmk.si ali po pošti na naslov:Fish Market Koper Trgovina Jožko Pegan s.p., Pristaniška 3, 6000 Koper.

Prodajalec je v petih delovnih dneh dolžan potrditi prejem pritožbe, sporočiti Kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga obveščati o poteku postopka. Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno oziroma v korist kupca.

Postopek nakupa v spletni trgovini

Uporabniki, ki prvič nakupujejo v spletni trgovini

Izberite artiklel, ki ga želite kupiti in ga s klikom na povezavo ”V košarico” dodajte v košarico. Z nakupom nadaljujete s klikom na povezavo ”Nadaljuj z nakupom” za zaključek nakupa pa kliknite na povezavo ”Košarica” desno spodaj. Izberite možnost ”Nov? Prosimo izpolnite spodnji obrazec” in izpolnite vse potrebne podatke. Podatki označeni z zvezdico so obvezni. Kliknite na povezavo ”Pošlji prijavo” in na vaš e-mail naslov bo poslan e-mail z aktivacijsko povezavo. Kliknite na povezavo v e-mail sporočilu, ki ste ga dobili in se na modulu ”Prijava” na levi strani prinavite. Ob prijavi se vam na levi strani odpre menu ”Menu – prijavljeni” S klikom na povezave lahko popravite vaše podatke, spremenite geslo ali pregledate vsa vaša naročila.</p

Uporabniki, ki so že kupovali

Izberite artikle, ki si jih želite. Nato kliknite na ”Košarica” kjer so vsi izbrani artikli. Tukaj vnesite svoje uporabniško ime in geslo. V kolikor ste se že prijavili v oknu na levi strani, boste po kliku na ”Košarica ” že prišli do 1. koraka o nakupu blaga.

Korak- Način plačila

Izberite, ali želite plačati naročeno blago po predračunu ali po povzetju.

Korak- Potrdite naročilo

Prosimo preglejte vse podatke in s klikom na ”potrdite naročilo”, potrdite naročilo. Tukaj nam lahko tudi napišete sporočilo.

Naročilo je sedaj oddano, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal s statusom naročila “V POTRJEVANJU”. Kupec ima možnost preklicati naročilo s sporočilom na e-mail naslon: info@fmk.si Naročilo se hrani v na strežniku ponudnika. Uporabniku je zgodovina vseh naročil vedno na voljo preko povezave ”Vaša naročila”(uporabnik mora biti prijavljen v trgovino).

Korak - Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena

V roku najkasneje 48 ur ( izvzeti so prazniki in sobote ter nedelje) bomo naročilo pregledali in ga potrdili oziroma zavrnili (v primeru, da artikla ni na zalogi, čeprav je bil tako označen, Vas bomo poklicali na vašo telefonsko številko ali vam poslali e-mail). Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila z E-mail sporočilom “POTRJENO” sklenjena, v primeru zavrnitve naročila ( status sporočila “PREKLICANO”) pa pogodba ni sklenjena.

Kupljeno blago bomo v najkrajšem možnem času, najkasneje pa naslednji delovni dan zapakirali in ga s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili poslali po pošti. Kupec dobi po E-mailu sporočilo s statusom naročilo “POSLANO”

Pred oddajo naročila skrbno preglejte vsebino in v primeru, da ste se pri naročanju zmotili, nas prosim čimprej obvestite na naslov: info@fmk.si Če opazite pomoto po oddaji naročila nas o tem obvestite takoj, ko je to mogoče.

Cookie Consent with Real Cookie Banner